Word vrijwilliger

Zaalverhuur

Ruimte reserveren

Ruimtes aanvragen

Sporten, je hobby beoefenen, vergaderen, overleggen; je kunt er in het Wolderhuus een handige en fijne ruimte voor huren.

We beschikken over meerdere ruimtes die per dagdeel te reserveren zijn. Als je dat wilt kun je je reservering uitbreiden met de huur van vergaderapparatuur en/of catering. Super makkelijk en zonder zorgen voor jou. Probeer het eens! Je bent van harte welkom in het Wolderhuus!

ps: je aanvraag is pas definitief nadat wij ‘m bevestigd hebben!

Reserveer een ruimte

1
Activiteit
2
Ruimte
3
Datum
4
Extra's
5
Catering
6
Samenvatting
7
Last Page
1. Reserveer een ruimte
We hebben verschillende mogelijkheden waaruit je kunt kiezen. Vink de ruimte van je keuze aan en klik op de button ‘volgende stap’. In de volgende stap kun je extra faciliteiten aanvragen.
De sporthal is alleen op aanvraag te huur, neem hiervoor contact op met 't Wolderhuus.
Kies je activiteit *
Vergaderzaal: We hebben drie mogelijkheden qua grootte. Kies de grootte van jouw voorkeur en klik op de button ‘volgende stap’.
De Hobbyruimte is voor verschillende doeleinden geschikt. Vink de hobbyruimte aan en klik op de button ‘volgende stap’.
2. Selecteer een ruimte *
Prijzen zijn inclusief BTW
Gekozen ruimte
3. Datum en tijd
Selecteer hieronder de datum en tijd, het is mogelijk om meerdere tijdsloten op 1 dag te reserveren. Nadat je op de datum geklikt hebt verschijnen de mogelijkheden voor dagdelen of een hele dag. Klik op jouw keuze en vervolgens op de button ‘volgende stap’. Bij de volgende stap kun je de extra voorzieningen regelen.
Kies een datum en tijdslot *
Totale boekingskosten: € 
0.00
Prijzen zijn inclusief BTW
4. Extra voorzieningen
Je kunt hier aangeven of je vergadervoorzieningen nodig hebt. Geef je keuzes aan en klik op de button ‘Volgende stap’. Bij de volgende stap kun je de cateringmogelijkheden kiezen. Prijzen zijn inclusief BTW.
Heb je een los scherm nodig? *
Maximaal 1 los scherm verkrijgbaar bij vergaderuimte 1 en de sporthal.
Heb je een beamer nodig? *
niet mogelijk bij de hobbyruimte, vergaderruimte 1 of de sporthal.
Heb je een microfoon nodig? *
* verkrijgbaar in alle ruimtes behalve de hobbyruimte
Totaalkosten extra's: € 
0.00
Prijzen zijn inclusief BTW
5. Iets lekkers erbij?
Tijdens je vergadering of bijeenkomst iets drinken en/of eten? We hebben meerdere mogelijkheden. Klik op jouw keuze, vul het aantal personen in en klik vervolgens op de button ‘volgende stap’.
catering
geen
0
koffie luxe
Goud

Koffie, thee, water met een huisgemaakte luxe koek/brownie en pepermuntjes. Gedurende het dagdeel trakteren we je op een lekkere en gezonde snack (fruitsalade, smoothie o.i.d.)

12.50
Koffie comfort
Zilver

Koffie, thee, water met een huisgemaakte luxe koek/brownie en pepermuntjes.

8.50
koffie basic
Brons

Koffie, thee, water met een klein koekje en pepermuntjes.

5.50
Prijzen zijn inclusief BTW
aantal deelnemers
Totaal catering: € 
0.00
Gekozen pakket
Samenvatting van jouw aanvraag
Hieronder zie je jouw keuzes weergegeven. Wil je nog iets wijzigen, klik dan op ‘Terug’. Akkoord? Klik dan op de button ‘volgende stap’.
Reservering ruimte: € 
0.00
Totaalkosten extra's: € 
0.00
Totaal catering: € 
0.00
Totale kosten huur ruimte
Totale kosten € 
0.00
Je kunt betalen bij vertrek of – in overleg – per factuur achteraf. Prijzen zijn inclusief BTW
6. Jouw contactgegevens
Vul je contactgegevens in om je aanvraag compleet te maken. Klik daarna op de button ‘vraag reservering aan’. Je aanvraag is pas definitief nadat wij deze bevestigd hebben.
Omschrijf je activiteit *
voor- en achternaam *
organisatie
(indien van toepassing)
Emailadres *
telefoonnummer *